برج مورد نظر در یکی از خیابانهای دنج منطقه قرار دارد.

ساختمان در زمینی به مساحت 2000 مترمربع احداث شده است که شامل ورودی، لابی مجلل، سالن چند منظوره (مجالس، سینما، …) با سقفی بلند، لندری روم مرکزی، استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، دو طبقه تاسیسات و انباری و پارکینگ، کارواش می باشد. سیستم دوربین مدار بسته، آیفون تصویری، آنتن ماهواره مرکزی، شوت زباله با مسیر قابل شستشوی خودکار از امکانات مشاع این برج می باشند.

این مجموعه دارای دو پله فرار مجزا می باشد. سیستم اعلام حریق در کلیه فضاهای این مجموعه دیده شده و سیستم اطفاء در مشاعات لحاظ گردیده است.

روف گاردن این برج با ویویی زیبا و چشم اندازی کم نظیر در بام دیده شده که طبیعت کوههای البرز به کم نظیر بودن آن می افزاید و به همین منظور جهت دسترسی راحت به این طبقه آسانسور تعبیه شده است.

در کلیه واحدها از شومینه، پنجره هایی با یراق ایتالیایی، شیرآلات لوکس و کلید پریزهای اروپایی با طرح هایی زیبا نصب شده است. آشپزخانه ها فول فرنیچ نف آلمان نصب شده است. سنگ های کف واحدها با سنگ کوارتز در ابعاد 80*80 اسپانیایی فوق العاده زیبا و کف اتاق خوابها از پارکت اتریشی و کلیه کاشیکاریها از نوع خارجی مرغوب و بسیار لوکس کار شده است.

این مجموعه دارای سیستم هوشمند که شامل تنظیمات دمایی داخل واحد، تنظیم نور محیطی، سیستم محافظتی با قابلیت کنترل از راه دور و پرده های هوشمند می باشد. که گرمایش آن موتورخانه مرکزی، سرمایش واحدها، مینی چیلرها مجزا برای هر واحد و نیز سیستم روشنایی که قابل تنظیم است.

پیرامون این برج فضای پیاده راه سبز (جاده تندرستی) بسیار زیبایی طراحی و احداث شده است که می توان از این لحاظ هم این مجموعه را کم نظیر در منطقه دانست.

 

 

نوع اتاق خواب فلت
نوع سند شخصی
جهت ملک شمالی
تعداد طبقات 12
تعداد واحدها 42
تعداد طبقات مسکونی 10
تعداد واحدها در طبقه ملک 2
متراژ بر 30 متر
عرض گذر 12
نوع نما سنگ، کامپوزیت، چوب فرآوری شده
نوع اسکلت فلزی
نوع سقف عرشه فولاد
نورگیری مستقیم از جنوب، از شرق
پتجره‌ها آلومینیومی
سرویس بهداشتی فرنگی
کابینت آشپزخانه MDF
صفحه کابینت کوارتز
کف واحد سنگ
کف مشاعات سنگ
بدنه مشاعات سنگ
شیرآلات خارجی
کاشی‌کاری خارجی
سیستم سرمایش و گرمایش موتورخانه مرکزی
پارکینگ سندی
نوع پارکینگ مسقف
انباری
آسانسور
توضیحات آسانسور دارای 2 لاین آسانسور 10 و 16 نفره می باشد
بالکن
تراس
تراس مشجر
حیاط خلوت
زیرزمین
آنتن مرکزی
ماهواره مرکزی
استخر
نوع استخر عمومی
جکوزی
نوع جکوزی عمومی
سونا خشک
نوع سونا خشک عمومی
سونا بخار
نوع سونا بخار عمومی
فضای ورزشی
نوع فضای ورزشی عمومی
سالن اجتماعات
لابی
لابی من
سرایداری
سیستم اعلام حریق
سیستم اطفاء حریق